Hawe zaļmasas transporta piekabes
Plaša riepu izvēle un piekabes konstrukcija nodrošina iespējami mazu augsnes sablīvēšanos un zemu degvielas patēriņu, strādājot ar piekabi. Pieejama plaša sakabes variantu izvēle, iespējams uzstādīt hidrauliski amortizētu šasiju,visām piekabēm ir hidrauliski nolaižams priekšējā borta paaugstinājums, pieejama izkraušanas sistēma ar vai bez ruļļiem, transportieris sastāv no 4 ķēdēm ar 13 vai 14 mm diametru un slodzes izturību 25 t.
Papildus pieejama sistēma, kas ļauj darba gaitā izmainīt riepu spiedienu, tādējādi uzlabojot riepu un piekabes darbu sarežģītos lauka apstākļos, kā arī samazināt nodilumu un degvielas patēriņu uz ceļa.
Papildaprīkojums: piespiedu stūrēšana, paceļams tilts, papildborti hidrauliski, tvertnes pārsegs, hidrauliskā šasija.
Zaļmasas transporta piekabju tehniskie dati.
Tips | SLW 25 TD | SLW 30 TN | SLW 40 TN | SLW 45 TN | SLW 45 TN | SLW 50 TN |
Celtspēja, t | 14 | 18 | 20 | 23 | 30 | 33 |
Tilpums, kbm. | 27 | 32 | 38 | 42 (51) | 46 (55) | 50 (60) |
Tvertnes izmēri: | ||||||
Garums, m | 6 | 6,7 | 7,2 | 7,95 | 8,5 | 9,35 |
Platums, m | 2,1 | 2,3 | 2,3 | 2,3 | 2,3 | 2,3 |
Augstums, m | 2,1 | 2,1 | 2,3 | 2,3 | 2,3 | 2,3 |
Kop.izmēri: | ||||||
Garums, m | 8,05 | 8,65 | 8,95 | 9,65 | 10,5 | 11,3 |
Platums, m | 2,5 | 2,55 | 2,75 | 2,85 | 2,75 | 2,85 |
Augstums, m | 3,6 | 3,7 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Ritošā daļa | Tandēms | Tandēms | Tandēms | Tandēms | Tridems | Tridems |
Amortizācija* | 24 t kravn. lāgas | 24 t kravn. lāgas | 32 t kravn. lāgas | 32 t kravn. lāgas | 36 t kravn. lāgas | 48 t kravn. lāgas |
Stūrējamie tilti | opcija | 2.tilts | 2.tilts | 2.tilts | 1.+3. tilts | 1.+3.tilts |
Sakabe: | ||||||
Augšējā | sērijveida | sērijveida | sērijveida | - | - | - |
Apakšējā | opcija | opcija | opcija | sērijveida | sērijveida | sērijveida |
Dīsteles amort. | opcija | sērijveida | sērijveida | sērijveida | sērijveida | sērijveida |
Riepas: | ||||||
Sērijveida | 550/60x22,5 | 550/60x22,5 | 600/55x26,5 | 700/50x26,5 | 600/55x26,5 | 700/50x26,5 |
Ruļļi | opcija | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |